Onsdag.

Har så dåligt med rubriker i huvudet nuförtiden :P

Jag och barnen var hemma igår, vi gick mot bussen på efm för att möta upp johan på södertull.
Där packade vi in barnen i bilen och vagnen på flaket ;) sedan åkte dem nån vända i stan medans jag gick in och tog mitt cellprov :) bara vänta på svaret nu!

Efter det tog vi och styrde upp mot hemlingby köpcentrum.
jag och ludvig var in på ica maxi och handla, medans theo och johan var på biltema.
hem och åt första fuskmiddagen sedan dieten började.

det funkar bra annars, dock så blir theo frågvis och fundersam.
men jag har försökt förklara så gott det går :)

idag är vi hemma. har dammsugit tänkte torka golven ikväll när barnen sover.
ska hem till sväfar och få mat idag. ska laga theos overall som gått sönder på knät.

så idag blir det en lugn dag hemma.

sitter och myser med en nyvaken Ludvig nu :)
theo ligger uppe och vilar  :) han är nog på väg att bli sjuk. han hostar imellanåt och fryser klagar han på.

Kommentera här: