Verkligen fullt upp.

Ibland känner jag inte orken att starta datorn på kvällskvisten när jag äntligen får tiden att sitta där.
Och ibland så vet jag inte vad jag ska skriva :P

Men dena vecka har jag jobbat varje dag och jobbar sista passet imorn.
ska igentligen jobba söndag med, men får va hemma med betalt pga att jag tidigare en helg fick arbeta ensam.

Theo har verkligen varit helnöjd med sina presenter, och han har bara velat leka med dem :)
så det känns skönt att vi lyckades få till det med presenterna och att vi kunde hjälpa några släktingar med dem med :) ... nöjdare kille får man leta efter!

Ludvig har blivit en riktig liten bussunge ;)
han klättrar på allt som kommer i hans väg. Öppnar skåp och lådor. Öppnar kaminerna och ja blir svart ;) haha

Hoppas ni har en bra semster ni som har det :)
dålig sommar i år faktiskt.
rätt trökigt med alla moln och de regn som kommer och går. skulle va skönt med mera sol och riktig värme, saknar den där riktiga sommaren faktiskt.

Har rivit lite på farstun idag efter jobbet, hade som två bänkar där och ja dem va ej i sitt bästa skick.
Nu är den stor och rymlig, vart nästan lite för stort.
men ska måla och förnya den lite. inte riktigt hundra med hur ännu bara :)

NU på efm var vi till Valbo och lämnade Theo hos Pappa sin, kommer hem på söndag igen.
Var in på coop och handla efteråt, träffade några vänner där i valbo både utanför och inne på köpis :)


Gud vad jag saknar att ha en riktigt bra vän till hands, jag är inte den som kräver mycket utav en vännskap mer än att man ska trivas i varandras sällskap och glädjas åt varandras val :)
självklart ska man kunna lita på varandra med. Umgås och kunna prata om allt.

Men hur lätt är det att lära känna nya vänner, i ett nytt samhälle?
jag är bekant med några och förksöker få dem att vilja ses och umgås mera. men tyävrr verar bara jag vilja.
känns inte alls skoj längre att bo här om jag inte ska kunna ha någon vän att umgås med här i hedesunda :(
i oktober blir det 1år sedan vi flyttade hit ... vore underbart och ha hittat en vän före dess. så hoppet lever än.

Du känner mig inte förns du gett mig en ärlig chans!

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Halloj! Kul att ses igår, om än det var väldigt kort =)



Tänkte bara höra om Theo kommer på kalaset imorrn?



Kram kram

Kommentera här: