Gillar er...

Trots att jag sviker och ej ger ifrån mig en uppdate så ofta numera, så är ni troget kvar här enligt statestiken :)
det gillar jag, så skönt att att det finns några där ute som vill se hur livet är hos oss eller för mig.

Har haft en lugn och skön helg, mestadels hemma vid :)

i fredags jobbade jag, var hem till svämor och fick mat efter jobbet.
sedan hemåt och ducha, samt glo lite på tv före sängdax.

Igår tillbringade vi dagen hemma, hade aptråkigt då det var pissväder och tokregna mestades av dagen.
och vi hade även strömavbrott i flera timmar, hur drygt är det inte med strömavbrott igentligen??
men på efm sprack det upp och vart finare, så d var vi ute en sväng här hemma.
lagade hemmagjord pizza ooch mös :) ... packade in oss i bilen och for till söderfors camping :)
Pappa & Stina har husvagnen där, så vi skulle kolla hur dom hade det. Har aldrig vart i där förut.
blev kvar till ca 21.30 då begav vi oss hemåt, ludvig var trött och grinig.
Men höll sig vaken hela vägen hem och var pigg när vi väll kom hem :P
men han fick välling och ligga i sin säng till han somnade!

Idag är det fint väder och solen värmer :)
Ludvig ligger och sover i vagnen nu efter att ha badat i sin lilla pool tidigare.

Jag ska ta och måla mina tånaglar och hänga en maskin tvätt nu :)

Hoppas ni får en mysig dag i solen!



våra små älsklingar ;)

Kommentera här: