Söndag igen då.



Veckorna bara rasar fram i fart som vanligt.
tycker ena dagen är det måndag och när man vaknar är det fredag typ :P

Igår åkte vi och hyrde film och hade sedan en lugn hemma kväll
gjorde hemmagjord wok med ris och avnjöt kvällen i lugn och ro till en film.
bar sjukt längesedan vi hyrde film så vi tyckte de var dax för det.
Hyrde 3 filmer, så får vi ha dem 1 vecka. passar bra när man bor i skogen ;)

Idag drig kärleken in till stan och tillbringade dagen på jobbet tillsammans med en gemensam vän.
dom lagade bilar idag kan man väll säga.

Jag & Ludvig har vart till Valbo på en runda tillsammans med Pappas fruga Stina & Frida (lillasyster min)
Vi var till Owe´s först, sedan Ikea och sist en vända på Köpis.
var skönt att bara gå och strossa, inte stressa fram.
Jag handlade lite smått på Owe´s men sedan va de lungt.

VI hämtade upp theo från sin pappa inann vi åkte hemåt mot hedesunda igen.
Vi följde med hem till pappa och dom, fikade och bara var :)
sedan kom hjärtat och hämtade upp oss där, så for vi hem.

Har lagat mat och lekt med barnen, de är full fart på dem båda ;)

NU sover dom sedan ett tag tebax, och vi ska lägga oss nu med.

Kommer ha några hemma dagar med barnen nu.
theo går på förskolan endast torsdag & fredag dena vecka.
imorn är de planeringsdag, tisdagar & onsdagara brukar han gå men på onsdag skulle dom va så lite peronal och undrade om theo inte kunde gå torsdagen istället, och dom gör så mycket för mig (LÄS: OSS) så självklart.
Därav blir de enbart torsdag & fredag.

ska nog hitta på nå skoj här hemma fram till dess ;)

fresten så ska jag få in bilderna från min iphone där jag har mera roliga bilder än dem jag hade på kameran :P
så därav ännu inga roliga bilder i bloggen.

Kommentarer:

1 Cicci:

skriven

Tack för den gulliga kommentaren:) Kraam

Kommentera här: