tiden räcker inte till.

Det går framåt med körkortsutbildningen :)
mycket kvar att "bocka" av, men mycket har sjunkit in och  jag börjar lära mig allt mera.
men en sak jag insett att jag har svårt för är backningen, men det ska övas här hemma med.
För nu har jag kommit igång och då får karln i huset hjälpa mig med.

Jag kör och pluggar teori mellan varven, så det är fullt upp.
sedan hämtat barnen från dagis så fort jag kommit hem med bussen.
vill inte att dem ska behöva gå långa dagar, och johan jobbar ju kväll dena vecka så då vill ja hämta den så fort jag kan.

Hade lite hjälp i tisdags, då jag hade teori till 17.40 , så stina & frida hämta Ludvig då.
efter theo va hos basse, behövde bara ludvig hämtas. sedan hämtade jag han där när jag klev av bussen :)

imorn är johan ledig så han och barnen blir hemma, ser ut som dom får besöka av johans mor med.
medans jag ska in till körskolan och köra 2 lektioner, och plugga teori därimellan.

sedan ska vi handla lite, måste fylla upp med basvaror.
så man kan laga mat med ;)



Kommentera här: