Handlat.

När johan kom hem från jobbet satte jag i bilstolarna i bilen och gjorde alla redo för färd.
Packade även backluckan full med pantflaskor & burkar. Vi har sammlat på oss allt sedan vi flyttade hiti oktober.
johan vägrar alltid för de är väll för jobbigt eller nå. men idag packade jag bara in och även fast han sa saker så sket jag i det. och det gick jätte bra att panta allt när vi kom fram till valbo.
Ibland ska man bara göra sakerna :)

Vi har nu handlat hem lite mera mat och frysen är proppfull likaså kylen just nu :)
Köpte även grill, grillbestick och massa kol. så nu kan vi grilla :)
Theo fick nya skor med.

Jag har böckat på här inne sedan vi kom hem.
Medans Johan & Theo har vart ute på baksidan vid kasen med johans pappa Stig.
dom har eldat gräset runt kasen så det ej ska ta eld imorgon.

Vi får besök från Järbo imorgon :) Englund & Sandra och Lova.
Även Stig kommer och gör oss sällskap imorgon.

Ska grilla grillspett och göra potatisgratäng, sedan blir det lite paj till efterrätt :)
så imorgon har jag att göra i köket men johan får väll hjälpa mig lite med.

Hoppas ni alla haft en bra dag idag och att ni kommer få en lika bra imorgon :)

Kommentera här: