uscha!

förskylningen har tagit hårdast på mig :(
theo är det inget fel på längre han har energi som en värstingbil ;P
ludvig är snorig så han får vi rensa näsan på bara :)
och pappan har mest huvudvärk :)

nu är all papper på huset och betalningen klar ;) så nu har vi köpt hus.
blir inflytt i oktober mot slutet, är målning och lite med badrummet som skall fixas före vi flyttar in på riktigt :)

svämor kommerr hit och ska låna med sig ludvig ut på en promenad :)
så då ska jag nog ta tag i lite här hemma.
vi ska även åka och handla en sväng, slut på det mesta av det bästa här hemma ;P

vi fångade en mus igår här hemma. har ju haft problem med dom djuren sedan förra hösten då det började bli kallt ute kom dom in :( ... katten jagade en i lhg mitt i natten med :P
men vi har då köpt massa fällor och lagt ut där vi vet att dom är.
så vi har hunnit tagit död på några stycken sedan vi satte ut första fällan ;) det gillar jag. kan ju erkänna att jag avskyr ohyran :(

hoppas ni får en trevlig torsdag :)

idag blir det ärtsoppa och pannkaka till middag här hemma!

Kommentarer:

1 Emma - En blogg i Gävle:

skriven

Jag har pratat med en kurator, och bearbetat det som hänt. Kommer säker prata med någon kurator/psykolog igen i framtiden. Men just nu försöker jag mkt själv.



KRAM

Kommentera här: