Trött.

Idag kom theo hem igen från sin pappa. Och det värsta jag vet är att få hem honom så upp i varv och tjattig :( jag blir så trött på att han ska tjata sönder mig. Han fick åka fyrhjuling ute på gården idag, då var han nöjd. Nu har han vart hemma en dag och jag vet ej hur många till jag klarar av i dena situation som är nu, bo i husvagn mm. Livet är rätt påfrestande nu. Jag känner mig arg inombords hela tiden. Orkar inte må så här. Vill gärna att allt ska flyta på nu så vi kan flytta in i huset, barnens rutiner blir som vanligt och att dem har sina leksaker att leka med som vanligt igen :) ... Hade jag flera armar än jag har så skulle jag gärna utnyttja dem just nu. Jag kan inte göra så mycket nytta i rusten nu när jag måste hålla reda på och tillfredsställa 2 barn med. Älskar mina barn, tro inget annat. Men jag mår inte bra i situationen som är nu! All hjälp med att måla, tapetsera och barnvakt är väldigt uppskattat i hjärtat nu <3 har blivit en del åkande för att handla med, men det måste man ju för att kunna färdigställa hemmet och ha mat i magen! Nu ska jag sova med och hoppas älsklingen kommer och gör oss sällskap snart med. Tack för allt ni hjälper oss med!

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Hoppas ni kan få ordning på "kaoset" sanrt och få tillbaka era rutiner.



Men Nina du måste lägga ut bilder på vad ni gör, hur ser det ut i ert hus, hur blir det när ni tapetserar och målar??



Jättenyfiken =)

Kommentera här: