Söndag.

Idag är det sista dagen på dena vecka och en av våra svenska "stor-helger" är över.
Har haft en bra och lyckad helg, men inte alls många måsten.
Igår var enbart hemma och hade en "slapp dag" . jag och ludvig höll oss här inne och medans han sov så tog jag tag i lite små saker. Johan var ner i garget en stund och lagade theos fyrhjuling som de vart nå "haveri" med när han åkte sist. Men nu funkar den som den ska igen :)
Jag fick även ett ryck att städa badrummet, och när jag höll på där så hade jag även tvättmaskinen igång och då började det rinna ut massa vatten på golvet så fick ju rensa avloppet med ;P väldigt mysigt och skoj. Men nu är det gjort så slipper göra det på ett tag igen nu!

På kvällen igår myste vi i soffan framför en film :)
sedan vart det sängen, vi var båda trötta fast vi knappt gjort något.

Idag har vi vart iväg till affärn en sväng.
Vi fick besök utav Johans arbetskamrat samt hans sambo och dotter :)
hans dotter och theo går på samma förskola, dock inte samma avdelning. Men dom är i samma ålder med.
tyvärr var ju inte theo hemma, men dom får leka en annan dag vi ses istället :)

När vi sedan på efm efter dom åkt hem ställde oss och lagade mat så ringde Markus & Maria och frågade om vi inte ville följa med till "interpool" och äta. så vi bestämde pss för att följa med pch göra matlådor utav maten vi höll på med :)
var trevligt att få komma ut och äta, samt att umgås med vänner är aldrig fel.
Vi åkte sedan till mc donalds och köpte glass ;) eller jag och maria ville ha glass hehe.

Ludvig är faktiskt väldigt lätt att ha med sig ut :) han är lugn och sov nästan hela tiden.
fick amma och ge lite ersättning men de går så enkelt och bra så man märker knappt av det.
det är värre när man är ute och går eller liknande och han vaknar och vill äta ;) men de löser sig alltid.

Nu har vi tittat på film och älsklingen är trött och vill sova.
men ludvig börjar vakna till nu och skall äta sista målet före jag får sova så ska ta det nu och sedan krypa ner i sängen jag med.

Hoppas ni haft en bra vecka :)

Kommentarer:

1 mikki:

skriven

Vi var på restaurang med milo när han var 2 veckor, det funkade hur bra som helst.

Kommentera här: