full fart.

Har haft en fullspäckad dag idag känns det som :)
hade lite mys på morgonen, får sova lite längre nu när vi ej har theo hemma.
men vi saknar han väldigt mycket, har ringt och pratat med honom så vi vet att han har de bra :)
blir så tyst och tomt utan theo :(

efter våran mysmorgon så tog vi det lungt här hemma, tog reda på lite tvätt mm
sedan åkte vi mot köpis vid 12 tiden, vi var inte ensama där kan man säga ;P
mycket folk på köpis när det är dåligt väder.
men vi gick runt och strossade i lite affärer, stanna och prata med lite folk som vi träffade på med :)
vart lite små shoping åt mig och ludvig, nya underkläder till mig och strumpor samt en kofta till ludvig.
bokade klipptid åt johan.

sedan for vi mot stan.
nu har vi skrivit på alla papper om faderskapet och gemensam vårdnad så nu är det klart :)
sa till johan att vi borde gifta oss om vi ska ha fler barn ;P slippa alla pappaers påskrivningar.
då skötts det ju automatiskt hehe ;)
han påstår att vi inte har råd med det nu när det ev ska byggas hus haha ;P

var in på johans jobb en sväng, visat upp Ludvig för dem som var där :)
älsklingen skulle hämta nån pryl till en bil som skall lagas.

vidare hemåt och fixade mat i magen på både oss och Ludvig :)
ren blöja mm och tog det lungt en liten stund i soffan tillsammans.

tillbax till köpis till 18 tiden ;P medans johan vart klippt så gick jag med ludvig i bärselen och kollade efter byxor.
provade byxor i provhytten med ludvig i selen ;) hehe det gick bra faktiskt men vart lite varmt!
hittade dock inga byxor som föll mig i smaken. men kom under kvällen på att jag hade några trekvarts byxor undanlagda och och nu provat dem och jag kan ha dem så dem får duga nu fram tills det att mera kilon försvunnit och jeansen sitter som dom ska igen (får ju på mig dom men de e för mycket hull vid magen :( ser ej bra ut enligt mig ) .

efter köpis turen igen så åkte vi till bomhus. hem till johans mamma och karl :)
vart bjudna på fika sådär på kvällskvisten. och Ludvig satte igång med sin efm/kvälls kolik, skrek och skrek för mig och johan är det vardag numera :S de blir jobbigt att lyssna på i längden. så farmor försökte få han lung, gick i vissa stunder precis som för oss :P men de är helt klart att i mammas famn är det bäst. även om han skriker sjukt när han är hos mig med, så är det hos mig han e lugnast med ;) våran lilla skrutt unge.

tycker synd om lilla Ludvig som har sådan magvärk/knip :( det kan inte vara lätt att så ont i magen när man är så liten inte! får hoppas det blir bättre snart :)

nu har vi vart hemma en stund och bara slappat av oss i soffan.
men nu är det nog dags för sängen iallafall :)

- imorn ska jag lägga in nya bilder i datorn så ni ska få lite nya bilder här med :) tråkigt med enbart text.

Kommentera här: