4år

Idag är det ingen vanlig dag för mig, det är min lilla Theos födelsedag.
han fyller hela 4år idag
dock så får jag inte fira den med honom :( men vi fick fira honom i söndags tillsammans med släkt och vänner
idag får han fira den med sin pappa och släkten på hans sida
det är lite jobbigt att inte få dela alla speciela dagar tillsammans med sitt barn
men det är som det är när man gått isär
barnen ska ej bli lidande för det.

Jag hoppas theo får en underbar dag tillsammans med sin pappa och alla andra

för 4år sedan föddes min lilla theo med akut snitt på gävle sjukhus
efter en lång och jobbig "förlossning" ... inget gick som det skulle och jag mådde fruktansvärt dåligt
är glad att jag vart sövd och snittat till slut, var så slut i kroppen så jag hade aldrig orkat med att föda, om det hade kommit igång och blivit så. vilket inte hände.
14 dagar över tiden föddes en liten theo som var rätt stor ändå
han vägde 4404 gram och var 55 cm lång

Idag väger han ca 17kg är ca 107cm lång
han är min guldklimp och mitt allt
Jag älskar min son nå fruktansvärt mycket <3

Tack alla ni som kom och uppvaktade Theo på sitt kalas och för alla dom fina presnterna :)



Jag med theo i magen :) strax före han föddes!

Kommentera här: