staden

det blev ...
en fika i gävle inne på nian :)
trevligt var det. längesedan sists och ses väll för sällan.
Danne och lilla alex och vi !

nu
är vi hemma och ska förbereda något att äta.
men men min son som inte vill ha nått så vet jag inte vad det blir.
får se vad vi hittar på!

älsklingen min är kvar i stan och blir nog kvar ett tag till verkade det som i sista sms:et
de är verkligen trist att vara utan sin älskling en lördag specielt när man inte har något att göra.
och så fyller en kompis till han 25år idag så ev ska han väll dit med.
så det e tråkigt.
hade jag vettat saker i förväg så skulle man kanske kommit på nått bra att göra.
tänkte gå på bio med theo idag tex men då finns det ingen bio som passar hans ålder :( trist.

ja idag är det verkligen en tråkig lördag lär jag säga.

Kommentera här: