Lördag och inget planerat :(

God dag eller kanske morgon för vissa ;)
idag är det lördag och jag har ingen anning om vad vi ska göra för något?
Jag och mitt lilla troll.
Älsklingen har åkt till bomhus, han ska agera flytt hjälp åt sin mamma och mats.
så honom ser vi inte mycket av idag.

så vad ska vi göra då?! Hhmm
vill gärna hitta på något skoj med någon annan som har barn så det händer lite ;)
men alla verkar ha planer för idag så vi får se hur dena dag slutar.

så less på att det ska ta sådan tid att ta ett körkort med :(
om jag ska göra teorin så har man bara 2 månader på sig att köra upp sedan.
haha och de går inte för mig :( jag har inte kört en enda gång ännu :( och det kommer ta ett tag att lära sig känns det som. det är så tråkigt att allt med papper för att ens få köra privat ska ta sådan jävla tid med:(
vill ha ett körkort snart.
då kunde vi ta bilen och göra vad fasen som helst just nu.
men att passa busstider eller tigga skjuts av någon annan är inte alls roligt.
specielt inte när man vill komma ivägoch inte stå och frysa ihjäl i väntan på en buss.


Hjälp, ingen som vill leka med oss dena lördag?? ;)


Mammas lilla reflextroll ;)


Kommentera här: