Leklandet!


snodde kortet från stina ;) ser ju road ut hehe :P
var inte bered heler så då ser man ut så här.


Min äldsta lilla syster Wilma som blir 12år i december och theo :)


min ynsta syster Frida som fyller 9år i april :)




Hade en bråkig morgon med min son idag.
men till slut kom vi iväg mot bussen och in till stan.
sedan att åka med theo utan vagn är inte riktigt en höjdare som gravid.
han lyssnar så himla illa att man blir galen på honom
han kan dra ivög rätt ut bland bilar ut i vägar mm utan att bry sig säger man åt han på skarpen skrattar han bara och sticker vidare. hur bra är det igentligen?
och när man e högravid som ja nästan är med bäcken ont och foglossningar så är de inte lätt att bara springa ikapp och ta tag i ungen heler :(
önskar till gud att mitt barn som verkar ha fötts utan öron kan få öron igen och börja lyssna.
jag förklarade för han när vi sedan gick till leklandet varför jag blir arg och hur de kan gå när man bara springer iväg som han gör. kan hända att han förstog de då.
men ja tror han glömmer lika fort igen.
ibland känns de som ja inte kan göra saker med han utan att ha vagnen med för att ha koll på honom.
men han blir 4år i juli jag ska inte behöva ha vagn åt honom ens.
han ska få träna på att gå hädanefter.

Ingen som är intresserad av att köpa en babytravel singel jogger årsmodell -08
brun med beiga detaljer, regnskydd, myggnät, blå flece åkpåse från babyproffsen ??
bara hojta till för just nu används den inte mycket.
är i fint skick med mönster kvar i hjulen aldrig haft punka på den heler.


Efer leklandet har vi ätit på mc donalds tillsammans med stina och systrarna mina.
pappa bjöd oss på maten, vi fick skjutsa han till jobbet före han skulle äta med arbetskamraterna.
efter maten åkte vi till barnens hus och köpte lördags godis samt kollade på leksakerna :)
jag köpte en giraff med klämma att sätta på vagnen, ett tre pack med nappflaskor med nalle phu på och 2 dreglissar ( sjalar) till vår lilla bebis.
theo fick inget idag han har fått så mycket de senaste dagarna :)
men godis fick han lite , han äter dock knappt nå en påse kan räcka åt två helger sedan brukar vi slänga resten.
och köpa nytt . då vissa godisar blir hårda och känns gammla.

nu är vi i bomhus hos min pappa med familj.
theo och frida är ute och leker. stina är ute och matar kanninerna.
pappa jobbar ju som sagt. wilma sitter på sitt rum och ser på film.
och jag sitter här. ska ta och äta ett äpple nu.

Ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer:

1 Madelene:

skriven

Ska du inte spara till nästa då? :)

Kommentera här: