Nästan slut...

Nu är detta år snart slut och gud vad tiden går fort :)
tycker det kändes som det nyss var det var nytt år hehe.

Imorgon är ju självaste nyårsafton och vad händer då?
vi blir hemma och bara njuter av den sista dagen på året :)

Johan & Theo ska ta en dag med pulkan i högsta hugg ;)
åka i backen som blivit på åkern utav all snö vi fått skottat bort med traktorn.
Medans Jag & Ludvig nog ska ta en promenad fram till affärn och hemåt igen :) blir ca 8km.

sedan ska vi avnjuta dagen tillsammans hemma och helst slippa bråk och tjafs ;)
äta och dricka gott tillsammans. blir inga smällare hos oss inte ;) hehe
jag är livrädd för smällare/bomber/racketer ja allt de där sedan jag var liten och när vi frågade theo om vi skulle köpa smällare och fira det nya året så sa han "Neeejjjjj!!" vi frågade såklart varför mm och till svar fick vi "Det är läskigt och jag vill inte smälla smällare, det kan johan få göra :P !!"

så johan tyckte vi kunde skippa det om de nu va så att vi var rädda och ändå inte ville komma ut och titta ;) hehe. och de är ju sant :) varför köpa för att pinna sig igenom det. vi får hoppas någon annan smäller av nån raket som vi kan se skymten av :)

jag ska avge mig nyårslöften 2st och vad det blir får ni veta imorn ;) hihi

nu ska jag lägga mig och mysa i soffan till en film på 8:an med min älskade, barnen sover :)

Kommentera här: