Snälla läsare.

Jag har en ny dator och jag har alltid haft alla bloggar jag läser/följer under fliken "favoriter" men jag var ej så smart att på nå vis spara dem någon annanstans då jag fick hjälp att rensa gammla datorn.
så nu vill jag ha eran hjälp ;)

kan ni inte lämna en kommentar och skriva några av de bloggar ni läser/följer ??
så jag kanske hittar mina favoriter igen, några har jag redan snokat reda på genom Facebook eller de bloggar jag kan adressen till i huvet.

Hjälp mig fina nya/gammla favvo bloggar :)

Kommentarer:

1 Mikki och Milo:

skriven

Min blogg ;)

2 Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma:

skriven

jättebra att följa bloggar via bloglovin, då kan man kolla även från andra datorer och slipper memorera alla i huvet ;)

3 Madelene:

skriven

Vet inte om du läser min blogg men du får den iaf :D Tanteluttan.blogg.se

Kommentera här: