Kvällen <3

Nu är vi hemma efter förskolan och "vårsängerna" :)
min son ville dock inte vara med och sjunga , men de hade jag nästan listat ut hehe.
han är sällan med när de e mycket folk, då smyger han undan och leker istället.

begav oss hemåt när theo började hälla ut saften till blommorna istället för att dricka, då fyllde han på de flera gånger med utan att dricka upp det. så då tog jag honom och vi begav oss hemåt istället.
nu väntar vi på att johan ska komma hem någon gång. han kan inte slita sig från jobbet riktigt.

Vi ska vara hemma hos Tommy & Ann-Helen kl 17 iallafall. så han har ju en liten stund till på sig att greja.
hoppas bara han ser till att komma hem i tid så vi kan gå eller cykla dit tillsammans.
vill inte komma i sista minuten direkt med andan i halsen ;)
men kära sambo är inte så tids optemistisk av sig när det gäller att komma iväg till saker i tid. Enbart om det gäller jobbet då är han minsann i tid ;)

Theo sitter nu i sin "spindelmannen -puff" och tittar på " de 101 dalmatinerna" och jag uppdatterar er lite :)
ska ta och hänga en till maskin tvätt nu. sedan sätta mig ner och ta det lungt en sttund kanske.

Har en känsla i kroppen men kan inte sätta fingret riktigt på vad det är, får vänta och se bara :)

Kommentera här: