vid liv?

Jo jag lever ...

har inte bloggat sedan i måndags :( ...har bara vart så mycket annat och varken ork/lust/tid har jag funnit åt att blogga heler. kanske har en blogg-svacka eller så beror det på något helt annat. extrem trötthet har iallafall tagit över min kropp de senaste dagarna.

Så vad har då hänt?

jag har jobbat måndag, tisdag, torsdag och lördag dena vecka. det har gått bra  förutommin trötthet då.
jag trivs så bra på mitt jobb och med alla underbara arbetskamrater <3
i fredags fyllde jag även 26år *grattis till mig* och vill såklart tacka alla som kom hit/ringde/sms:ade och skrev på facebook :) ni är helt underbara allihopa! hade en kanon dag/kväll <3

Vi har hämtat hem våran kisse-miss idag :) theo har inte förståt att den är lite rädd för honom. men han har lärt sig att det gör ont av klorna ;) hehe ... "Mamma katten rivde mig..."  de kommer blir roligt att se hur det blir!
han ska heta cooling säger theo men ändå springer han runt och ropar kisse-missen.

Imorn ska vi till barnkliniken jag och theo. han har fått remiss dit från valbo hc så vi får se vad dom tänker göra. det jag vet är att dom ska kolla efter ev gluten allergi ... men hoppas det kommer gå braoch att theo är duktig. han är inte så förtjust i att gå till dokton längre nu efter förra veckan då det blev 2 dagar irad med provtagningar vilket innebar stick i fingret mm  ... hehe måste berätta en rolig sak theo sa när vi var där ;)
sköterskan sa att theo skulle få kissa i en mugg ... och han nicka å sa att han skulle det. när vi kommer in på toan och har stängt dörren säger han " men mamma, man ska inte kissa i muggen . man ska kissa på toaleten ju ... " det lätt så roligt och jag kunde inte låtta bli att skratta och försöka förklara att man får kissa i en mugg när man är hos doktorn, för annars kan inte doktorn veta om man är sjuk eller mår bra :)

ska själv till läkarn imorn och då ska theo få vara med pappa sin en stund. vill kunna gå ensam och slappna av inte behöva ha koll på theo när jag oxså ska lyssna och fokuserapå det personen säger.
så kommer älsklingen och hämtar mig efterått sedan!

Nu ska jag snart gå och sova eftersomjag är så trött och seg. och man vet ju inte hur mycket man får sova med en vild liten kattunge här hemma <3

mera uppdate kommer när det kommer <3

Puss & kram

Kommentarer:

1 Madelene:

skriven

Äntligen en uppdatering, härligt :)



Trivs oxå på jobbet och med arbetskamraterna, vi har ett br ajobb :)

2 Anonym:

skriven

Ja de var på tiden med uppdatering.. Grattis gumman, till det vi pratade om i dag :D

3 Crazyangel:

skriven

Men du jag hörde ;) Stort grattis! :D

4 Sandra:

skriven

Grattis i efterskott!

Kommentera här: