Rubrik?!

                      
                                                     Blivande storebror <3





Måndagen ...
gick hur bra som helst med theo hos läkarn. han var så duktig och tog prover mm. han fick ta med en stor variant av nalle phu in på rummet med som vi använde att lyssna på hjärtat, kolla halsen och sticka i fingret som theo sedan skulle få utstå på sig. han har blivit lite rädd för att gå till doktorn nu när det vart s¨mycket med prover mm på senaste. men jag gör ju detta för att han ska må bra :)
han har haft problem med magen sedan han föddes med trög mage ... går för sällan på toa och spyr mängder om det blir för stopp :( *eftersom jag lider med honom av detta så pressar jag läkarna* och nu äntligen händer de grejer :) nu har han fått medecin som han ska äta varje dag :) så nu ska vi testa det och se hur han kommer må av det! väntar på provsvar för gluten med som dom funderade på om han kudne ha!
Så bara vänta och se nu :)

Sedan ... var  ju jag till "läkarn"  eller till barnmorksan igentligen :P hehe . har inte velat skriva om det pga att vi ej berättat för alla våra föräldrar hehe :P vi har ju båda skilda föräldrar! och jag har inte berättat för min pappa och stina ännu :) men hade tänkt vi skulle göra det när vi träffas på fredag för vi ska ut och äta med dom och även brorsan . men vet att stina läser min blogg :) så om du nu läser det här ändå rå så blir du nog glad ändå :)
men vi tänkte/tänker berätta de för er på fredag annars om du nu inte ser det här hehe :) ja nu vart det invecklat men ni förstår nog haha.
Jag & Johan ska bli föräldrar i slutet på april <3
det ska bli så fruktansvärtroligt och längtar som bara den efter det lilla miraklet i magen. ska bli mysigt att gå med magen igen ... och att få gå på UL igen.


Igår ... tillbringade jag hela dagen med karro :) jag cyklade och lämna theo vid hav 10 sedan till karro och tänkte ja skulle kolla vad hon skulle ha för sig bara :) men vi bestämde oss för att gå på köpis ... vart en heldag kan man säga . var jätte mysigt :) ... sedan hämtade vi pojkarna och köpte med lite fika åkte till en lekpark så dom stoja runt där en stund. men de var så sjukt kallt så vi for hemåt på skilda håll :)
när vi kom hem jag och theo började jag med maten :) älsklingen kom hem och åt ... sedan for han iväg och klippte sig :) köpte en blomma och hämtade sedan oss så åkte vi till hedesunda :) johans pappa fyllde år så vi var dit och fikade lite ...sedan vart de mys i soffan resten av kvällen.

Idag har jag jobbat 7-14.30 tillsammans med min fatser för första gången :P har jobbat där sedan april och aldrig har vi jobbat ihop ... bara gått om varandra :P hehe . men det gick kanon som vi gjort det jämt ungefär :)
sedan har jag vart till komvux och fixat ansökan till våren så jag ska börja plugga första terminen och sedan får vi se hur det blir när bebisen väll kommit om jag ska fortsätta eftersom jag ska läsa distans eller hur jag ska göra.
men hoppas kunna fortsätta :) så jag gör klart 2 terminer iallafall :)

Imorn ... ska jag jobba 7-14.30 igen :) efter det ska jag till optikern och fixa så körkortstillståndet blir klart nån gång så man kan börja köra nån gång med :) vill ju ha det nu när man ska ha barn igen :)
sedan får vi se vad dagen bjuder på :) .. blir ju sen hem så blir nog inte mer än mat å lägga theo :)

Sedan på fredag så ska vi ju som sagt ut och äta <3

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer:

1 johanna:

skriven

NEMEN! ÅH! GRATTIS GUMMAN :D Vad glaaaad jaaaag bliiir! <3 GRATTIS!

2 Crazyangel:

skriven

Ja med dej vt jag fyra stycken som sa ha samtidigt som mig :) Vilken vecka är du i?

3 emmma:

skriven

Men va underbart gumman! fy va ja e avis på er nu :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Hälsa grattis till svålen oxå :D

4 Sussi:

skriven

Man får ta o säga grattis då gumman o lycka till. Jag har haft mina aningar ska du veta. :) Kram

5 madde:

skriven

Grattis grattis! gud vad kul för er! :) Jag har faktiskt haft mina små aningar om att du var gravid sen vi var hos maria! :P hihi! Och jag är sååå avundsjuk! :P

6 Therese:

skriven

Halloj! Grattis Grattis till bebisen i magen! Gu va roligt för er!!!!

Har ni flyttat? Vart ?



Kul om vi kunde ses nåt!



Kramis

7 BajsMalin´s Oseriösa:

skriven

Men Nina!! Vilken överraskning! Brukar gå in här då och då:) men gud vad kul för er! Grattis grattis grattis! Önskar er all lycka i världen! <3

Kommentera här: