helgen <3

jobbade kväll i torsdag och fredags och båda dagarna gick kanon som alltid :)
i fredags kom theos farfar och hämtade honom han skulle få sova där för att pappa hans jobbade kväll med.
resten av kvällen efter jobbet var vi enbart hemma å tog det lugnt :)
lördags jobbade jag 7-15 sedan hem å ducha bytte om mm sedan tjejkväll hemma hos maria :)
hade en kanon kväll och det var riktigt skoj. tjejerna drog till krogen ... älsklingen hämtade mig vi höll oss nykter båda två dena helg :) känns bra och behövdes!
hade en kanon kväll helt enkelt . Less för de krånglar med bilderna :(
men dom läggs upp på facebook snart eller ev imorn :P
glömde ju skriva att maria gav oss en jätte fin ask med våra namn å smycken inuti <3 underbara tjej!




i söndags fick vi hem theo :)
vi var hemma ett tag inann jag tog tag i allt skräp som blir när man soterat så fint och panten med.
så packade vi in oss i "bilen-bussen" och for till coop sedan hem till mamma å peter för en snabb fika och kolla läget mm sedan hem och bara myste!

jobbat 7-12 idag det gick kanon.
sedan har jag och theo haft en mysdag i soffan, duchat och läst saga :)
nu sover han sin andra natt utan blöja :D jag är sååå stolt över honom att han vill och att hans första natt gick så bra inte en vått droppe . och nu ser vi hur dena natt går :) jag skulle inte bli besviken eller arg på theo om han kissade på sig ... jag skulle snarare bli omtänksam och förklara att det kan hända men att han kommer lära sig hålla tätt hela nätter när det gått ett tag!

Nä nu ska jag mysa i soffan en stund inann de blir sängen och sova sött <3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Fina smycken:)!

Kommentera här: