tråkväder ...


Magen i vecka 15 ... det går fort framåt nu känns de som!

allt går så fort känns det som . veckorna bara rinner iväg från en man hinner knappt blinka till inann den är borta.
minns knappt vad vi gjort dena vecka ens . i tisdags köpte jag en ny bilstol åt theo :) äntligen. sedan åkte vi hem till emma med familj och jag fick mina naglar fixade :) så himla toknöjd är jag med. bilder nedan på dem.





super nöjd med dessa naglar :) gelé naglar är det.

igår hade vi en heldag hemma jag och theo, vi städade, tvättade och lagade mat. var rätt skönt att bara vara hemma och böka lite. inte ha nå specilet för oss. jag mådde lite kasst igår med :( har fått en förskylning på mig eller vad de nu är för nå men är trött, febrig, snorig och matt i kroppen. det sägs ju att man kan få förskylningssymton efter vaccineringen så inte vet jag om det är det heler.

idag hade vi en massa olika saker på schemat och de blev omvänt å kaos mm ... men nu blir det som de va tänkt från början. theo ska få vaccineringen kl 13 sedan ska vi in till stan och möta basse för att titta på vnterskor åt theo bland annat. sedan åker vi hem igen och gör mat :) så nu ska jag ta och göra oss klara så vi är det iallafall.
och tajma in en buss bort till hälsocentralen till kl 13 .

Ha en trevlig dag allesammans <3

Kommentarer:

1 Bettan:

skriven

Åhh, vilka fina naglar!! Vill också göra gele'. Tar hon åt sig mer jobb? Pris? Har hon nån blogg eller så?

Fin magen då :) Visst går det fort?! Hinner ju inte med längre. RUL nästa vecka för min del, lite nervöst. Har inte känt lillskit nå jättetydligt ännu..

Nu ska jag försöka vila lite innan tösen vaknar

Kommentera här: