flyttad :(

Jag får inte ihop mitt ultraljud men jag lär ju tro på tanten så.
jag fick ingen mens i augusti hade min sista mens i juli ca 23-24 ... enligt detta ska jag nu vara i v 13 (12+3) och beräknat datum blir 31 maj så tidigare datum 28april stämmer ju helt fel :P
jag får inte ihop det och inte tanten heler. så vi ska på ett till ultraljud den 18 december och då får vi se om de syns bättre och allt. annars kanske bebisen har tillväxtproblem och de är ju verkligen inte roligt. men den var livlig och sprattlade massvis,hjärtat ticka på :) man såg ögonen, och näsan tydligt med!

då vet ni iallafall så får se efter nästa ultraljud vilket datum dom ger mig :)
hon ville inte ge mig nå datum nu men jag kunde ju inte låta bli själv att kolla hehe :)

ha en bra dag allesammans!

Kommentarer:

1 mikki:

skriven

Oj, vad tråkig att bli flyttat så långt..

2 Lisa:

skriven

Jag som tyckte att du hade ett så bra datum :)

3 Anonym:

skriven

Ojdå, vad jobbbigt att bli flyttad så pass länge! Jag blev flyttad en vecka bakåt när jag var, och tyckte det var mycket :p men huvudsaken är ju att bebisen mår bra och det är ju så häftigt att se den lille sprattla runt där i magen :) underbar känsla! nu får du längta tills det nya ultraljudet i dec istället! :)

4 crazyangel:

skriven

Så du blev oxå flyttad mycket. men kul att gå på ett Ul till ;) Vi ska på vårt nästa, nästa måndag :)

5 therese:

skriven

Oj..det var juh inte så kul att bli flyttat så länge..men skönt att den såg ut att må fint =)

Kommentera här: