Allt <3

                  
                                              Henke, Engelund & Älsklingen!

Som ni alla vet har inte mitt bloggande vart så aktivt på senaste.
men det har vart så sjukt mycket :( har jobbat massa. För er som inte vet jobbar jag åt Förenade Care på Björkegrenska gården i Gävle , ett äldreboende kan vi kalla det :) trivs så sjukt bra och känner mig så välkomen på varje avd och de e skönt. Finns 7 avd i huset och jag har jobbat på alla med att hjälpt till nån gång :)
Men det är mest söder sidan av huset som jag jobbar på :)
Arbetar dagtid, kvällar och helger :) så därav har jag verkligen fullt upp :D

Har gått och bytt kärlek i mitt liv med <3 det bästa med det är att de här är andra gången vi finner varandra!
Johan är verkligen mitt livs kärlek! Nu kan visa tycka ,men hallå basse då , theos pappa.
Men helt ärligt människor ,jag var tillsammans med johan ca 10månader och det var han jag hade före basse.
Johan gjorde slut med mig och jag vart helt sjukt nere mådde jätte dåligt och han har alltid funnits där inom mig.
Vi har vart ovänner och vänner under årens lopp. men vi har nog alltid känt samma sak för varandra <3
Nu är det vi igen och det betyder jätte mycket för oss båda <3
Våra liv har ju förändras,vi har växt på oss och jag har en son nu :)
Och johan kommer överens med theo så sjukt bra, johan är en av theos favoriter just nu. Han frågar efter johan direkt på morgon och dom leker så fint ihop :) jag får inte ens vara med för theo :P hehe min lilla skrutt.
Vi trivs kanon tillsammans <3

Oj, ja det här med lgh undrar alla över :P
men de e ganska förståligt med faktikst. Johans gammla granne har en lgh som är byggd ovanpå ett *välldigt* stort garage :) och det är 2 mindre sovrum, ett kök och vardagsrum med öppen yta :) är jätte mysigt och fint!
Där kommer vi att bo tills vi hittar något eget :) ligger vid alborga skola i Valbo kan man säga!
Så vi flyttar redan in på lördag :D den som vill och kan får gärna hjälpa till ;) hehe
Theo ska få vara med basse några timmar så de går undan lite lättare!

Midsommarafton spenderade jag på jobbet till 13, efter det hem och duchade bytte om :)
sedan åkte Jag & Johan W till järbo, hem till Johan E. Jenny  och henke var där dom med och vi grillade och drack. hade en super trevlig kväll och dansade med jenny en del :P mådde inge vidare efter bilturen hem från järbo till valbo :P kan jag lungt erkänna haha .

Midsommardagen vaknade vi 13.30 :P helt sjukt. Åkte till årsunda där det var kanon väder & trubadadur!
Matte & gänget åkte båt dit från forsbacka, men johan har haft jour hela helgen så vi åkte bil dit ut.
Jag skulle inte dricka var de tänkt mådde väll si så där :P men de vart att jag drack ändå.
stackars johan som fick stå ut med mig 2dagar i rad onykter haha ;)
dricker så sällan så de var skönt att ha en en ledig helg och kunna njuta!

Bilder från midsommarhelgen finns på min facebook (nina jansson) ;)  

Så nu har jag ej tid med det här nå mera ;P
måste fortsätta packa och få det gjort.
Och klockan 16 smäller det igen ;) då ska jag göra klart Theo- tatueringen ska bli skönt att få den klar nu.
Och före den varmaste värmen kommer med kanske ;)
så blir mer uppdate ikväll ska ni se och bilder!

Kommentarer:

1 p e e l i i n:

skriven

YEES, så du lämnar inte Valbo iaf?! ;D

Jag förstår precis hur du känner me Johan stumpan! Ibland kan de behövas lite tid för att inse va man vill ha, hur man vill ha de och vem man själv är. Alla hittar inte tillbaka till varann, men jag tror att om man gör de å känner lika starka känslor (om inte ännu starkare) så är man menade för varann. :) Saknar dig gumman! Puss

Kommentera här: