lite uppdate :)

 Theo har byggt en snögubbe!

i söndags åkte vi hem till farmor å farfar (theos alltså) i harkskär, vi var ute i snön länge å lekte.
jag, basse, theo och farfar :) för farmor va på jobbet .
theo, basse å farfar hade snöbollskrig med mig oxså, snacka om utsatt :P hehe
de va mysigt och skoj att bara vara ute å i tystheten för där ute i skogen e sååå tyst å skönt.
vill oxså ha ett hus, kunna fixa å dona som man själv vill ha det hemma. och friheten med att ha en egen gård .
är farmor kom hem hade jag gjort kaffe, så vi drack lite :) sedan påbörjade vi även mat tillsammans :)
blev kassler och egna potatisklyftor och självklart sallad :) hehe
sedan bästämde theo och farmor att theo skulle få stanna över natten :)
så de fick bli så .

så igår hade jag en ensam kväll är hemma, utan theo å basse ;)
hehe detta låter kanske sjukt taskigt. men de va skönt . bara rå om sig själv .

idag började mitt nya liv :P hehe eller en förändring iallafall. att inte bara gå hemma å släppa benen.
utan jag har fått börja en coaching kurs , med egen handledare å allt :) idag var de dock enbart info mm
så på onsdag ska ja träffa min coach :) ska bli spännande å se va han tyker om mina planer och va ja ska göra under dena tid framöver.
så får vänta till onsdag och se :)
theo kom hem vid ca halv 5 idag :) då var basse här med och tog emot honom :P ja va i duchen.
men när ja kom ut var de full lek på g , theo hade lurat farfar att komma in å leka hehe :P så farmor fick oxså komma in. dom stanna å lekte en stund, sedan skulle dom åka och handla.
theo satt mest å titta på tv å mös med oss inann de blev kväller :) de va mysigt.
saknar honom så fort när han e borta en natt, han e min ögonsten.
vill ha ett till barn å ett syskon till theo =)

har nu myst i soffan ett par timmar :)
så skönt är det. men nu e de kväller och natt :)

puss å kram // Nina

Kommentera här: