Allt och inget ...






Aa nu har det gått ett tag igen , som vanligt för mig.
har haft en jobbigt tid bakom mig de senaste dagarna :( har verkligen mått jätte dåligt, funderat fram å tebax.
ja jag har nog gjort det mesta helt enkelt. ville å vill inte längre gå runt å må dåligt över något som man ska kunna hantera tillsammans längre . så till saken, jag har nu gjort mig själv till singel igen!

Många undrar å tänker nog massvis om detta.
och för den som vill veta ber ja er att skriva era frågor så ska ja förklara så gott jag kan om inte de som kommer gör er klokare vill säga .

" har gått och mått dåligt länge, i perioder om man läser mina tidigare inlägg så kan man läsa att jag tvivlat tidigare.
jag måste få känna mig önskad , inte oönskad. vill kunna få ta i någon utan att personen blir grinig. och få känna att jag har ett förhållande. senaste tiden har känts som vänskap mera än en relation.
när jag oxså bett om att få mera kärlek, gett massvis å verkligen gjort allt jag kunnat för att få de att blir bra så till slut nådde jag en gräns där allt bara vart för mycket :'( ... *gråter*  vi har barn tillsammans . och även han blir drabbad av allt tjafs som uppstår, bråk och ilska mot den andra. vill må bra. så för mig var att gå vidare nu något som jag måste göra.

4år tillsammans, massa skoj å även massa jobbigt. men om man gör ett andra försök och de inte blivit nån skillnad eller bättring fast vi även bott på skilda håll . ja vad gör man då? jag har gett allt jag kunnat, du har inte det och de vet du om .

så tyvärr fast de sårar djupt så är det nog det bästa för oss som familj .... "

nä nu orkar ja inte förklara mig mera .
nu ska jag lägga theo, sedan ska ja nog anntingen se en film i lung å ro eller gå å lägga mig.
är allt förutom tipp topp just nu .

Sköt om er allesammans!
Och var rädd om den du älskar om du vill leva livet med personen.

Puss å Kram // Nina

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Tråkigt att det blev så till slut :( måste kännas jobbigt! Hoppas du kommer må bättre av att det har blivit såhär nu iallafall! Och man får tänka ljust på framtiden, finns många andra såklart! Dumt att hänga upp sig på en person om det inte riktigt funkar! Du är duktig tycker jag som orkar :) och tänker på Theo också! För som du säger så drabbas såklart han också av att det är struligt i ett förhållande, tyvärr :/ kämpa på vännen!

2 Tezz:

skriven

Nej vad tråkigt :( men det är ju faktiskt så att man inte kan göra mer än att försöka. Funkar det inte så mår man nog bättre av att vara ensam. Kanske kommer du må bättre av detta i längden även om jag förstår att det inte känns så nu.

Träffas jättegärna nån dag om du vill o orkar.

Kramar

3 lillebror:

skriven

mendå :\\ du vet att du alltid får höra av dig om du vill prata eller umgås älskade bigsis! finns alltid här för dig! (L)

4 Ida:

skriven

Jobbigt när det blir sådär..men får hoppas att du kan börja nå bättre nu=)



Du kommer på lördag va? Så får du lite annat att tänka på också =)



KRAM KRAM

Kommentera här: