Julen är nu över för i år...

efter en överenskommelse med min sons far så tog jag bort det förra inlägget.
men jag vill ända sända ett tack till er som läser och förstår hur jag känner i det hela.
jag gör allt för min son och det kommer jag alltid att göra.

vi har haft en trevlig jul men de är inte roligt att behöva åka fram och tebax överallt hela tiden.
och att vara utan theo på julafton var verkligen jobbigt det med.
men att vi fick ha honom hela juldagen hos oss och över natten var underbart :)
han har fått så mycket fina och bra julklappar. så vi tackar för dem :)
sedan har även jag och johan fått fina julklappar och tackar även för dem!

nu är det snart slut på detta år?
och våra planer för nyår står ännu stilla.
men vi ska göra något roligt med theo :)
hoppas kunna tillbringa kvällen tillsammans med vänner och deras barn.
så får se om det blir så eller inte. måste kolla med dem först :)

hoppas även ni andra haft en underbar jul :)




våran fina Gävle bock före den brann ner.
Theo frågar mig när vi åker förbi varför den är borta.
och jag har sagt att det är några dumma människor som eldat upp den.
och det tyckte han inte om. han vill ha tebax bocken :)

Älskar dig  Theo Emanuel Jansson <3








Johan jag älskar dig otroligt mycket med ;) det vet du om!

Kommentera här: