mot nya tider ...

Sitter nu hemma och ska strax gå ut och bli upplockad av Camilla som så snällt erbjöd sig att jag fick åka med henne till jobbet istället för att åka buss ( eftersom jag igentligen skulle cykla)
det är  skönt att cykla från valbo till gävle :) man hinner rensa tankar å sedan cyklar jag förbi några kohagar mm å jag blir så glad av att se dom där kossorna :) dom e ju bara för söta hehe!
jobbar till 21 idag efter de är man väll död :P och ligger i soffan å myser med älsklingen ikväll <3

imorn jobbar jag 7-15 direkt till dagis å hämta hem plutten min ;)
sedan ska vi nog cykla till köpis och handla lite nytt.
får ju lönen imorn :) och den va bra ;)

på fredag ska vi först till bvc på 3års kontroll kl 9.30 efter de storhandla :)
eftersom vi är lediga alla 3 (jag, johan och theo) <3
så blir det lite fredagsmys mat med :)
sedan lämnar vi plutten i bomhus hos morfar & stina :) där han ska få tillbringa 2 nätter :)
Jag och johan ska åka på dagskryssning med Eckerö linjen på lördag tillsammans med marcus och maria :)
sedan blir det alkohol intag under dagen/kvällen med :)
så på söndag hämtar vi plutten igen <3 <3 <3

Theo mamma älskar dg grymt mycket!
Älskar dig till månen och tillbax flera gånger om <3

Johan du är i mitt hjärta för att stanna <3
du gör mig till den lyckliga kvinna jag är idag!  Älskar dig massvis!

Kommentarer:

1 Madelene:

skriven

Det är roligt att shoppa när lönen är bra :) Fick oxå bra lön så var på media markt i morse och köpte ny platt tv til lsovrummet, så nu ska jag ligga där på all ledig tid i helgne och jäsa :) Resten av tiden ska jag jobba. Kram

2 Madelene:

skriven

Han är sig lik och kommer alltid att vara, man slutar aldrig att förvånas :D haha

Kommentera här: