Saknar min älskling...

Dåligt bloggande från min sida , fy skäms.
det har vart mycket på senaste, och internet har krånglat inte funkat som de ska :( trist men så kan de bli när man har mobilt bredband :P . men nu är allt kanon igen :)

känns verkligen som mitt liv börjat vända mot de posetiva igen nu.
det är så fruktansvärt skönt att ha alla er runt omkring mig. jag är så tacksam för allt alla ni gör för mig och theo.
i svåra stunder och glada stunder, i vått och tortt skulle man kunna säga.
har blivit nyanstäld som timvikarie och fått sommarjobb klart på ett och samma ställe :D *glad*
fått en hel vändning efter många om och män i min självbild, med motion, kost å medeciner.
det känns verkligen bra nu. jag känner mig lite piggare, gladre å framförallt bättre i min mamma roll.

för mig är det theo som finn mig närmast hjärtat.
han får mig att skratta, le, gråta ja allt man kan känna.
han förgyller min vardag :)

finns en till som gör mig glad och lycklig.
och du vet vem du är :)
vill inte hänga ut personen för de e inte alla som gillar att bli omskriven utan att veta om de.
och jag ska bli bättre på att aceptera det :)

sista april ...
aa imorn e det sista april och de inbär väll fest?!
två allternativ 1: åka med och crusa till sala med alla gobitar och dricka eller  2: hemmaplan, ta de lungt och njt dricka lite, med god mat å vänner. jag har verkligen velat som fan. just nu lutar jag verkligen mot sala :) men vädret och hur jag mår imorn avgör. festandet i lördags tog stryk i min kropp ska jag villigt erkänna :P

blivit en konstig vecka det här med för mig och theo :(
inatt som var sov han hos mamma för att jag jobba till 21 och idag jobba ja till 14 så dom lämnade han på dagis imorse, jag hämtade honom. vi mys en stund hemma före hans farmor kom och hämta honom. han ska vara där inatt och imorn natt. dom ville ha honom under sista april med majkasen mm och ja tänkte ju åka till sala om ja fick barnvakt då.
så de blev så. men skulle igentligen lämnat han imorn men då skulle de bli så krångligt de va nå :P så hon hämta honom idag iställe. så de blir en kort vecka med min älskling :(
Men på fredag kommer han hem igen och då ska vi mysa å njuta av hela helgen!
hitta på nå skojigt om de e fint väder annars får vi njuta hemma i soffan och bygga kojor mm :)

NU ska ja njuta av den egna tid jag fått och bara ta de lungt, inte stressa :)

Puss å kram allesammans <3

Kommentera här: