Dåligt bloggande...

Ja fy på mig, jag har verkligen misskött mitt bloggande på senaste tiden.
Men nu skall jag skärpa mig och göra er mera uppdaterade.

Gårdagen
tilbringade Jag och Theo i Harskär som jag skrev i tidigare inlägg för att fira hans farmor Titti.
Vi kom dit vid 13 och åkte vid ca 18 blir alltid långa dagar hos dem :) men de gör inget trivs så bra hos dem.
jag känner mig hemma där så jag plocka i och ur diskmaskinen :P gjorde lite mellanmål till oss :)
När farmor Titti kom hem från jobbet vid 14 så påbörjade hon en tårta och theo va snabb att hjälpa till *ler*
farfar Weiler för den delen var ute och höll på med träden dom fält/fälde på gården under tiden vi var där.
Men vi fika och åt mat tillsammans allihopa, Jag, Theo, Basse, Helena, Farmor Titti och Farfar Weiler :)
var ute och lekte på gården mestadel, Theo hjälpte så gärna farfar . vid träfällningen stog vi dock en bit ifrån.

Tack för en underbar och trevligt dag <3

Idag har jag gjort nytta :P theo till dagis vid 10 före de mös vi nå fruktansvärt i soffan. min sötnos och jag <3
hem fixade ansökningar, papper å annat krams :P fortsatte med disk, tvättvikning å bäddningen.
Helena W skrev å frågade om vi skulle umgås, å självklkart ville jag de :)
så tillbringat resten av dagen med henne, här hemma, lucnh på ikea, hämtade theo, hos hennes föräldrar och sedan hem igen :) jätte trevlig dag. Tack för det tjejen de får vi göra om.

har efter detta fixat med att rensa/städa kylen och skafferiet :P
Theo stackarn somande på soffan försökte få liv i honom fruktansvärt många gånger gav upp och sedan när ja väll fick liv i han å han var vaken igen :) så skulle han vända sig å gå ner från soffan, då ser ja hur han e på väg rätt ner på näsan :( hinner inte på att få tag i honom så de säger "bomp" å han stor bölar, tacka gudarna för att de gör ont på stackarn. gud de gjorde ont i mig med. när han vart lung igen efter ca 5min i min famn blev de en snabb vända i duchen för honom :)
sedan har han hållt rövare här hela kvällen vid 21.40 fick jag honom äntligen i sängen :P slut med vila för honom på efm nu lär ja erkänna :) hehe.

Funderingar...
Jag har en del funderingar, gör mig sömnlös pch morgontrött :(
vill verkligen inte ha det så här . men för att få de bättre lär man orka stå ut och för att orka behöver man sömn, rikligt med mat å motion något jag har svårt att kontrollera . ska ju få in att ta frukost, jag som e så dålig på det. äter endast frukost på helger om ja ej ibland sover länge å äter lunch istället .
och sedan alla tankar o funderingar kring livet, jobb, familj, boende mm
ja blir snurrig av allt och de e jobbgt att inte veta saker å ting helt enekelt.

Nu orkar ja inge mera nu går jag till sängs . god natt allesammans :)

Puss å kram // Nina

Theo. du är mitt allt, min solstråle, mitt troll, min älskling och mitt hjärta tillhör dig. <3

                                             
       Fy fan för mina vidriga och äckliga påsar under ögonen, hoppas dom försvinner med mera sömn å hjälpmedel!

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

När får du reda på om du får lägenheten här då? =)

Kommentera här: